quinta-feira, 13 de outubro de 2016

O vosso closet está pronto para o Outono?

Style survival guide for Fall



Button down shirt dress
€20 - shein.com

Embellished dress
€14 - shein.com

Loose cardigan
€33 - shein.com

Embellished blouse
€20 - shein.com

Tie neck blouse
€15 - shein.com

Collar jacket
€47 - shein.com

Ripped denim jeans
€21 - shein.com

Sleeveless jumpsuit
€19 - shein.com

Kohl shoes
€34 - shein.com

Short heel shoes
€32 - shein.com

Studded flat
€28 - shein.com




A melhor parte de já estar de corpo e alma no Outono é que finalmente começo a dedicar-me a interiorizar as
novas tendências que andam por aí e a escolher algumas peças para adicionar ao meu closet.
Tendências á parte ( gosto de algumas mas outras não as usava nem que me pagassem...), existem opções 
tão boas aqui que nem me dei ao trabalho de vasculhar ( para já) noutro site.

Foi na SHEIN que encontrei todas estas boas opções. 

Tentei selecionar looks para diferentes ocasiões, todos com um elemento vermelho ( vocês sabem o quanto eu morro de amores por vermelho...) para fugir das habituais cores outonais ( que eu também adoro, claro!) porque nem só de castanho, camel e kakhi se vive no Outono.

Não deixem de passar pelo site porque há muita escolha e esta é só uma pequena amostra do que podem encontrar.
Agora que já conhecem os meus favoritos quero mesmo saber se usavam alguma destas opções. 
Aguardo os vossos comentários ( Vá lá ! Não sejam tímidos!)
Xi-❤️!
Isabel

# English

Is your Closet Fall-ready?!

The best part of being with all my heart and soul in Fall mood is that now I can really start to look for new pieces to add to my closet. I was reading about the new trends and yes! some of them are really cool but others noooo!: they are so "trendy" that I just know I wouldn't wear them.

Fashion for me is more about wear "forever-classics-with-attitude" than "blindly-follow-trends".
So, with that in mind, it was here were I could find some amazing pieces that I will definitely add to my wardobre : I did this small wish list but there are so many more to add.
This is the "SHEIN effect on me": I just want to buy everything and the good new is that you can really buy it because  prices are really friendly, you must check it out.

I choosed these sets ( so wearable, don't you agree?!) with some pops of red ( you know me, I have a crush on red...) because I belive that an Autumn wardobre don't need to be just about brown, camel and kakhi ( which I adore also, btw).
Can't wait to know your opinion about my wish list and what's your favorite and why ( yes, want to know it all). 

Love,

Isabel



Sem comentários:

Enviar um comentário