segunda-feira, 26 de setembro de 2016

Noir





Este jumpsuit foi das melhores compras que fiz até hoje.
Ele é tão perfeito, elegante e chic que é noir e não preto ou black.
Foi um daqueles casos em que se compra para guardar e nem se hesita porque há um amor á primeira vista que não engana. Não é um impulso, é uma certeza que vai ser uma compra mesmo acertada apesar de não se poder usar de imediato.
Pois bem, a minha intuição não me enganou: foi mesmo uma aposta ganha, um verdadeiro achado e percebi logo que o ía usar imenso mal o tempo o permitisse.
É uma vergonha que, apesar de já o ter usado vezes sem conta, ainda não vos tenha presenteado com uma única fotografia dele.
Enfim, ás vezes simplesmente não me apetece muito tirar fotografias, outras vezes estou apenas a "existir" e não me apetece "aparecer".
Ficam estas fotos, de um fim de dia no Porto, mas estas minhas fotos não lhe dão o devido crédito, acreditem.
Mas aqui, neste post já antigo, podem vê-lo na sua plenitude.
Espero que gostem!
Xi-❤️!
Isabel.





#English




This jumpsuit is one of the best purchases I ever made.
As it is so perfect, elegant and has that  je ne sais quoi I say all the time that it is noir and not black...
It was one of that cases when you "buy now  to wear it later" without an hesitation because it was love at first sight: do you know when you buy something that you are absolutely sure that you will wear it everytime you have the chance?!
It is a shame that only today I'm sharing with you the first photos of this beauty as I been wearing it throughout summer . Sorry for that, but I must confess that sometimes I don't feel like shooting everything I wear : I love my blog but there are also some days when I just want to "exist " and not to " appear" and be social.
Anyway, hope you like these photos but belive me when I say that they are not good enough to show how amazing it is.
You can see it better here, in an old post, when I first sow it at Zara.

Love,

Isabel. 



























Jumpsuit, Zara
Denim jacket, Levi's
Sabrinas / Shoes, Zara
Mala / Bag, Mango
Óculos de sol / Sunglasses, Ralph Lauren


3 comentários:

  1. I can see why you love it so much as it's so versatile and you can both dress it up or dress it down and it looks lovely on you! :D
    xoxo
    Thomas

    http://www.thomasfalkenstedt.com/2016/09/25/stay-true-and-dont-forget-the-roots/

    ResponderEliminar
  2. Thank you Thomas! It's really how versatile it is that makes me love this jumpsuit so much. Are you reading my thoughts ?!:)
    You always get it!
    Thank you for taking your time to comment, love your style : you have such a huge sense of style that always make me want to see more of your stunning looks.
    Sending you lots of love,

    Isabel

    ResponderEliminar
  3. Amei tudo...mas as sabrinas...❤️️ Lindas!
    Parabéns plo bom gosto!

    ResponderEliminar