domingo, 21 de agosto de 2016

Fall (ing) com a SheIn

Fall (ing) with She.In





Olá a todos!
Estamos a chegar ao fim do verão mas felizmente nem tudo são más notícias.
Eu mal tive tempo de desfazer as malas para vos dar a conhecer as mais recentes novidades.  
A minha BFF ( Best Friend Forever, para quem não domina estas siglas) SheIn está com
uma campanha de descontos fantástica para o chamado "regresso às aulas" , o que para mim
significa que tenho de começar a pensar nas novas coleções de Outono ( Yey!!!!). 
Andei a pesquisar no site deles e, minhas amigas, não foi fácil mas consegui fazer uma
seleção de must haves para o "fim de verão-início do outono".
Agora estou em pulgas para saber se vamos partilhar a mesma BFF daqui em diante ( eu aposto que sim!).
Estas peças são as minhas favoritas mas, devo avisar, que estou perdida de amores por
muitas mais. Confesso também aqui, em primeira mão, que o meu coração bate mais
forte pelo colete/ vestido  azul marinho de inspiração militar ( pode ser usado das duas
maneiras e existe também em verde khaki).
Por isso, não deixem de ir ver aqui e aqui as novidades para o Outono porque nos dias 22 e
23 de Agosto TODOS os artigos estão com desconto.
Relativamente ao serviço/tempo de entrega posso garantir por experiencia própria que é
super rápido e seguro, o serviço é mesmo excelente.
Ainda esta semana tenho mais um look da SheIn para partilhar com vocês.
Até lá !!!
Xi-❤️!
Isabel

#English
Fall ( ing) with SheIn



Hi everyone!

The end of the summer is coming fast but fortunately I have some good news too.

I barely had time to unpack to let you know the latest news .

My BFF (Best Friend Forever, for those who have not mastered these acronyms) Shein is with a fantastic discount campaign for the so-called "back to school" which means we all have to start to think about this season Fall fashion right now ( Yey!!!!).

I began to search on their site and, my dear friends, it was not an easy work but I managed to make a selection of must haves for this time that is coming : the ending-summer - early fall.

Now, I'm itching to know your opinion and whether we share the same BFF hereafter ( I bet we will!).

These pieces are my favorite but I must warn you that I'm in love with so many more.

I confess here too, first hand, that my heart beats strong with the vest / military-inspired navy blue dress (can be used in two ways and there is also in other fab colour : green kakhi).

So you must check  here and here  all the news for autumn because on 22nd and 23rd August ALL items are discounted.

Regarding the service /delivery time, I can assure that is super fast and safe, the service is really excellent.

This week I will show you another look from SheIn so stay tunned!!

Love,

Isabel













2 comentários:

  1. So many great looks, I love the army coats! Thanks for your lovely comment, xo Laura
    www.hollylovespaul.com

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Thank you Laura for sharing your favorite!
      I realy love army coats too!!!
      Love your blog, so many cool photos!
      Xo,

      Isabel

      Eliminar