sábado, 26 de março de 2016

Jungle

 As saias pencil são uma forte tendência para esta primavera/ verão. Para mim, não são uma tendência apenas nesta estação : são sempre mais do que bem-vindas no meu Closet porque são uma peça básica, essencial.
Tenho-as de várias cores, mas quase todas lisas. Portanto, quando pedi á Fashion& Chic para usar um tecido super estampado, que vi na página do Facebook, para me fazer uma saia fiquei super feliz quando ela me sugeriu uma saia pencil.
O resultado é espetacular, aliás esta marca dificilmente desilude: quando mete mãos á obra não brinca em serviço.
O resultado foi esta saia linda, pela qual estou estupidamente apaixonada. 

------------------

The pencil skirts are a huge trend this S/S.
For me is not just a passing trend. 
I wear pencil skirts a lot because it's the kind of skirt that goes well with casual or working looks. So, I have many but most of them are not printed.
When I asked Fashion& Chic for a skirt  with this fabulous fabric, and she sugested a pencil skirt, I was more than happy.
The final result is an amazing Summer skirt. As I already knew, this brand does magic so it wasn't a big surprise when I sow this beauty.
Anyway, hope you enjoy it as much as I do. 
Enjoy your day and if you want to see more of Fashion&Chic looks you should check on Facebook or Instagram.












Saia/ Skirt, Fashion&Chic by Rutekatarina16

Camisa/ Shirt, Sacoor

Sapatos/ Shoes, Zara

Óculos sol/ Sunglasses, Chloé 


Sem comentários:

Enviar um comentário